torstai 14. marraskuuta 2013

Sky Drive - kysely

1. Olen vastaillut useimmiten kyseilyihin terveydestäni, ruokavaliostani, lukutottumuksistani, yms.

2. Olen vastannut yleensä rastittamalla tietyn kohdan paperissa tai kirjoittamalla vastauksia.

3. Lukutottumuksesi:

1. Miten kuvailisit lukunopeuttasi?
a. Olen nopea ja taitava lukija
b. Olen kohtalainen lukija
c. Olen surkea lukija

2. Pidätkö lukemisesta?
Kyllä
Ei

3. Osaatko hahmottaa lukemasi helposti?
a. Ymmärrän lähes kaiken lukemani.
b. Ymmärrän lähes kaiken lukemani.
c. En ymmärrä juurikaan lukemaani

4. Kuinka monta kirjaa arvioit lukevasi kuukaudessa?
(Oma vastaus)

5. Odotatko lukevasi paljon verraten muihin nuoriin?
Kyllä
Ei

6. Kuvaile lukutottumuksiasi; Millaisia kirjoja luet, yms. (Oma vastaus)

7. Kuinka monta tuntia käytät viikossa lukemiseen? (Arvio, oma vastaus)

8. Mikä on lempikirjasi? (Oma vastaus)

Linkki kyselyyn: http://sdrv.ms/1aFWaxJ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti